Välkommen!

Hej allihopa på andra sidan av/i "cybervärlden".

Den här bloggen har startats i anonymt syfte, inte för att jag inte kommer stå för det jag skriver men för att undvika konflikter mellan vänner så är det nog bäst att hålla mig anonym, fast vem sa att jag var ensam ;) Ingen vet vem jag är så jag kan lika gärna vara din granne, bästa kompis, ex-pojk/flickvän, värsta fiende etc.
 
Här i bloggen kommer jag samla smaskigt och färskt skvaller om folk och händelser runt om björklinge. Och vill du inte bli omskriven/publicerad med namn/bild så bad 4 U, har du engång satt din fot i björklinge så är du fast i min blogg.



oxox
Gossip Girl
you know you love me ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

ps. lägger du upp bilder eller nämner namn blir det polis anmälning direkt!

2009-01-15 @ 16:50:30
Postat av: vickis

jag tycker att du/ni är dom skönaste!

ta kontakt med mig om du/ni kommer från bjk så kan vi sammankalla ett sköning möte vid hemköp! pussokärlek

2009-01-15 @ 19:29:11
Postat av: Anonym

självklart Vickis det ska säkert gå att ordna ;) och Anders, om man lägger upp en bild på internett så har vem som helst rätt att använda den :) OM den inte är skyddad

2009-01-17 @ 18:23:30
Postat av: Polisen

Hej alla ungdomar! Glad Påsk!

2009-01-17 @ 18:32:32
Postat av: jag

Evigt tacksam till den som berättar vem det är som ligger bakom bloggen, kommer skratta i minst en vecka åt denna person haha

2009-03-23 @ 19:53:06
Postat av: jag

Evigt tacksam till den som berättar vem det är som ligger bakom bloggen, kommer skratta i minst en vecka åt denna person haha

2009-03-23 @ 19:54:01
Postat av: anonym

ähhh wtf denna blogg är den mest sämsta gossipblogg ever!!! det enda du skriver är hur mkt du hatar fjortisar?? oj va spännande NOOOT!! boooorriinng!!

2010-03-05 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0