GG

Björklinge verkar vara en endaste stor "gnällhåla". Vad man än läser eller hör om någon eller något så är det bara en jävla massa gnäll med i bilden. "åååh jag mår inte bra", "varför lever jag????", "jag vill döööö", "ingen tycker om mig", "allting jag gör är bara fel :( :'( </3".... SUCK säger jag bara.. SUCK. Är det någon sorts tävling om vem som det är mest synd om, isåfall har jag missat det eller så måste jag vara jävligt perfekt som inte mår dåligt.

Alla fjortisar här i "bjk" tar väl nästan priset på allting och hör å' häpna: det är även killar jag vill rikta mig mot!
Om följande stämmer in på dig så kan du ha klart för dig att du kommer klassas som fjortis i dem här bloggen:
- du är platinablond
- går ingenstans osminkad
- skickar sms i stil som "kan inte du komma och ta min oskuld?"
- skickar sms hela tiden till "17"olika personer
- bär adidasbyxor
- lyssnar på ronny och ragge
- diggar volvo, eller nej ÄLSKAR VOLVO 740GLT......
- slår vad med sina kompisar om hur många man kan ligga med
- tror att man är cool bara för att man dricker och är störig
- litar inte på dina vänner och tror att alla hatar dig
- är bara allmänt osäker

Jag skulle kunna skriva en för lång lista och det skulle ingen av er orka läsa.
Jag kan gärna länka till några bloggar men inte just nu.
Och kom ihåg, känn er hedrade, det är inte alla som kan bli omnämnda här ;)

Peace out!
Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: jag bor inte i bjk

fyfan va töntigt, xoxo gossip girl? HAHA, vilken tönt du är, skaffa dig ett liv!

2009-01-07 @ 18:49:38
Postat av: person som håller med helt!

haha allvarlig jag dör av skratt när jag läser de du skrivit , för jag håller med fullständigt . allt de du skrev om alla jävla fjortisar och alla raggare i bjk stämmer in så bra !!! bjk är en jävla skithåla där alla små fjortisar och raggarna lever på att snacka skiit om varandra...alla är patetiska.. o de du sa om att dom tycker synd om sig själva är helt rätt ffs!! tävling bland fjortisar på hög nivå ,, bjk är man så sjuuukt trött på så de finns fan inte!! Varför sitter dom hemma och tycker synd om sig själva och gråter floder ??? patetisk!! varför är dom ute och dricker och står och hänger vid en fucking jävla affär?? PATETISKT! blir stup fulla och skriker, bråkar och slåss och tror dom är skeet coola. USCH SÄGER JAG !



och till kommentaren åvanför; Tycker personen som bloggar dehär är jävligt rba! för att den säger vad den tycker och tänker , man behöver inte alltid säga sitt namn ! den personen har säkert ett så mycket bättre liv än alla dom andra..



TACK FÖR MIG!!

2009-01-07 @ 19:42:52
Postat av: caroline pettersson

Jag tvingar inte er att läsa min blogg! så sluta läs om det är så patetiskt!

2009-01-07 @ 19:48:43
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: elin

haha skööön xD

2009-01-07 @ 20:45:16
Postat av: karoline

men är du skön eller vad?

håller med dig fullständigt! det här är en blogg som står på min favorit lista, absolut!

2009-01-07 @ 22:32:39
Postat av: johanna

sen när började fjortisar tycka om volvo? x) hahahah

2009-01-08 @ 18:06:19
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: A

kolla bara på dig johanna, du är ju en liten fjoris som hemskt visar sig för alla raggare uppe vid affärn. har jag fel? nix!

2009-01-08 @ 21:06:03
Postat av: sofie blom

hah, jo visst är bloggen skön .

och skoj att du läser min blogg ;d

2009-01-08 @ 21:45:47
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Rekan

gud vad bra :D allt stämmer ju på pricken

kan smyga in lite reklam http://gogomsn.110mb.com/ hacka ex killen/tjejens msn eller vems som helst för GRATIS!

2009-01-09 @ 16:50:14
Postat av: XxX

Haha det stämmer så sjukt bra din morsa är verkligen en gris <3333

2009-01-09 @ 20:05:26
Postat av: Ulven

alla som är inblandade kommer få stryk. SÅ. MYCKET. STRYK!

2009-01-10 @ 17:31:12
Postat av: person som håller med helt!

hahaha ULVEN , stryk ? varför de ? för att man är ärlig eller!? snälla du , alla kan inte vara älskade ;) så är de bara o faktist!

2009-01-11 @ 01:27:05
Postat av: johanna

sen när va jag senast uppe vid raggarna ? du är helt ute å cyklar bruden

2009-01-11 @ 12:35:52
Postat av: A

haha innan du bytte ut affärn mot MAX, stooort steg tjejen! hahaha LOL

2009-01-11 @ 20:57:38
Postat av: Ulven

Man kaxar inte med ULVEN. SÅ. MYCKET. STRYK!

2009-01-12 @ 15:10:47
Postat av: L

håller med A till tusen! du är en liten fjortis johanna. du hängde vid affärn, fast ingen ens ville ha dig där. sen när du insåg det bytte du till max och gick från raggare till att bara umgås med blattar, små & äckliga. du gör bort dig totalt

2009-01-16 @ 19:09:08
Postat av: Anonym

Caroline pettersson slår nog alla rekord iallafall, björklinges mest pinsama och patetiska tjej! mår alltid sämst, alltid mest synd om henne, ska alltid ha mest uppmärksamhet, världens bästa självförtroende, tycker hon själv är skitsnygg.. och hennes patetiska försök till att få det att funka mellan henne och viktor, inse att det aldrig att bli något på riktigt som ni håller på! ta tag i ditt liv förfan, och sluta sitt hemma och tyck synd om dig själv

2009-01-16 @ 19:12:27
Postat av: ,....

men snälla !! vilket jävla liv har ni som lägger er i andras liv ?! det är så synd om er som sitter å bryr sej om andra människor så mycket som ni nu säger att ni "hatar, tycker är patetiskt" ni är bara avundsjuka på den :S vem fan äre som är patetisk egentligen !! om ni skriver specifikt om en person så är det av REN AVUNDSJUKA !

2009-01-16 @ 21:18:40
Postat av: person som håller med helt!

jag kan lova att caroline inte slår rekord hon är nog en skit bra tjej om man lär känna henne typ, slår rekord gör alla dom andra små äckliga fjortisarna som tror dom är något!!!super sigg fulla , medvetslösa och tror dom är as balla och strippae , USCH SÄGER JAG!!!!!!!de är bara föööööööör äckligt och patetisskt.

2009-01-22 @ 10:39:24
Postat av: till "Ulven"

"Ulven". man blir ju rädd av bara namnet :'(

2009-01-25 @ 17:06:33
Postat av: jag

Evigt tacksam till den som berättar vem det är som ligger bakom bloggen, kommer skratta i minst en vecka åt denna person haha

2009-03-23 @ 19:54:58
Postat av: bajskungen

kan inte säga nåt annat än att allt du skriver stämmer in på fjortisraggarna, diggar dig totalt!

2009-04-01 @ 00:03:50
Postat av: Anonym

hahahahaha bajskungen skönt namn :D

2009-04-12 @ 10:13:10
Postat av: Julia w

Skriv ut en fjortis som lyssnar på Ronny och Ragge?:)

2010-02-19 @ 23:22:53
Postat av: haha

är ju fan bara wannaberaggare och fjortisar uppe vid affärn.. helt patetiskt!

2010-03-23 @ 15:42:43
Postat av: ..

tror nog att någon har kollat alldeles för mycket på 'gossip girl' haha.

2011-01-11 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0