GG

Har haft lite skrivuppehåll som ni säkert märkt av! Men skolan ska också skötas och datorn är inte mitt liv ;)

Men något som stör mig ganska mycket som så klart förekommer överallt från alla! det är iallfall alla dessa depptexter och skit som "jag orkar inte längre :'(" .. alla dessa fjortisar som hela tiden vill ha bekräftelse om att dom är bra!! tror inte att någon blir speciellt mycket mera omtyckt över att kräva bekräftelse hela tiden för vem orkar lyssna på allt gnäll i slutändan?  varför kan dom inte bara nöja sig någon gång med att dom är bra, eller i varjefall att dom inte blir bättre?? eller är det så viktigt att veta att man är söt snygg fin underbar och framför allt älskad?
och när dom väl för en komplimang så svarar dom bara "nej jag är inte alls söt" "jooo jag är jäääääättte tjock!!!" .. OJ du är pinnsmal och väger 45kg, du borde banta helt klart ;) ;)



Nu vill jag ha hjälp av er läsare! Ge mig lite tips om vad jag kan skriva om för jag får lite gnäll om att det bara handlar om samma saker hela tiden och det är ni som är min bästa källa ;) se ge mig lite tips!


Fucking jävla kuk Björklinge!

GG,
hörs snart ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr du ska klaga på mera folk ,

och nämna deras bloggar om vad du tycker om just dom!!!

2009-01-27 @ 21:57:24
Postat av: Snulven

Litet utbrott i slutet inte bra för blodtrycket.

2009-01-28 @ 01:24:25
Postat av: L

nämn personer och bloggar. framförallt billddagböcker. jag sitter själv och spanar in massa svin därifrån. skrattar lika mycket varje gång.



det här med nu är du min bästa vän och nu är du min bästa vän. sen bråkar dem och en mil lång text om deras minnen tillsammans och de har kännt varrandra i 2 veckor och träffats en gång.



love it, så klockrent

2009-02-01 @ 15:06:44
URL: http://vibloggarombloggar.blogg.se/
Postat av: saningen

vart har du tagit vägen?Tycker de är så himla kul att läsa i din blogg.de mesta du skriver är verkligen sant,och de är en aning kul att se hur alla idioter reagerar;D

2009-02-04 @ 18:14:45
Postat av: .

Varför skriver du bara om fjortisar och raggare? alla andra då? Du själv, är du så himla perfekt? Du måste ha ett hårt liv eftersom du bara klagar på andra som har kul och umgås med sina vänner, är samlade på en o samma plats. DOM FÅR IALLAFALL GRATIS BULLAR VARRAN FREDAG OCH DET FÅR INTE DU-U! Eftersom du kan säga så himla mycket skit om alla andra än dig själv så borde du kunna stå på dig själv och säga vem du är. Och när du väl säger vem du är så säger jag vem jag är :)

2009-03-23 @ 17:58:06
Postat av: en med mer iq än dig

Haha patetiskt hur du ens orkar skriva sånt här, säg vad du vill men du har nog stor avsaknad av eget liv.

2009-03-23 @ 18:50:06
Postat av: jag

Evigt tacksam till den som berättar vem det är som ligger bakom bloggen, kommer skratta i minst en vecka åt denna person haha

2009-03-23 @ 19:58:30
Postat av: Anonym

lär dig att stava !

2009-04-01 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0